WTF

Det går inte bra, inget går bra... Dessutom hör Han av sig, han saknar mig... Hmmm... cute, ellleeeeerrr?! Fjant! Gått tillbaka till mina Dulcolaxar, ätit "normal" under några dagar, vilket inte fungerade för min kropp, vad hjälper då?! Jo, laxiiiis! Måste gå ner i vikt igen, rädd för att bli tjock... Det är min dagliga kamp, min kamp mot maten, att orka motstå att stoppa ngt i munnen som jag vet bara gör min ännu fetare! Sjuka tankar, men vad gör man, jag är fast och kan inte ta mig upp! Det är inte riktigt klokt, jag vet att man måste äta för att överleva men vem vill leva med en fet kropp?! Not me and thats for sure!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0