Dr.

Ingen frukost, ingen lunch, middag bestående av soppa, smörgås, lite lax, lite nötter och en rejäl överdos av laxisar... Köpte en ny variant idag, självklart köpte jag Dulcolax också, men tänkte testa en ny för min kropp ger inte bra resultat efter Dulcolax lägre, köpte en annan variant... Känner redan smärtan stråla i magen, fantastiskt!!!

Måste sluta äckeläta! Åt bara ikväll för att jag var uttråkad, trots att jag ätit mycket såg min mage helt okej ut idag, ganska fit faktiskt, bara mina äckliga höfter som måste minimeras. Höfter är verkligen inte sexigt, man ser bara fetare ut!!

Imorgon blir det dubbelpass på pilatesen, tänkte köra både onsdag och torsdag med! Woohooo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0