Spend it

Hittade massa fint som jag köpte idag, men jag åt middag och det blev mer än bara en skål soppa, men jag tänker inte lämna tillbaka kläderna för jag har preppat kroppen med en rejäl överdos Dulcolax och så tränade jag pilates två timmar och dessutom var jag på stan hela eftermiddagen! Så tror det hamnar på 0 idag! Bra jobbat gumman! Ett mål mat och massa kompensation!

Dessutom fick jag min period idag, den var verkligen inte sig lik, riktigt mesig... Skönt fast oroväckande! Men jag hatar min period, får dålig hy och känner mig svullen men idag känner jag mig ändå relativt okej!

Xoxo
Collarbones



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0