Karma

Det har blivit lite sämre nu. Jag mår så dåligt över min kropp och mitt utseende! Jag ser bara massa fett och ett fult ansikte som stirrar tillbaka på mig i spegeln! Jag är inte söt eller vacker! Jag är ingenting!!

Jag funderar på att seriöst ta mitt liv istället för att behöva leva med min äckliga kropp, den är avskyvärd! Jag har börjat träna stenhårt nu, förut fick jag börja med yoga och pilates. Men nu när alla tror att jag är frisk kan jag äntligen komma tillbaka!!! Längtar! Jag har även börjat med Dulcolax igen, har glömt hur magiskt underbar man känner sig efteråt.

Jag kommer iallafall följa mitt matschema! Det är vilktigt att äta regelbundet för att undvika hätsätningar, däremot tänkte jag lite smått börja spy upp någon av måltiderna och lite då och då ta hjälp av Dulcolax!

Jag måste tillbaka till mitt slanka jag, denna gången ska jag göra det på rätt sätt och det ska behållas! Jag är taggad till tusen, som jag har längtat efter denna dagen då alla tror att jag är frisk! Nu jävlar få jag ta igen den tid jag missat. Nu ska jag äntligen bli smalare än smalast! Mitt första mål: "Jag tror mina kläder har vuxit" Mitt andra Mål" Kolla jag kan se mitt skelett"!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0