If You Know What Is What...

Ligger utslagen på sängen. Har ett arbete jag måste få gjort, orkar inte! Är så trött och har ont i hela kroppen! Spydde upp min frukost, bestående av lite frukt och fil, spydde upp lunchen bestående av lite paj och nötter, blev lite hets bestående av fler nötter och flingor med fil, nyttigt men vidrigt av mig, tur är att det är borta nu... Gick en promenad förut dessutom och har städat en massa idag!

Jag mår inte bra just nu, ont i hela halsen, illamående och snurrig! Sist men inte minst, förbannat trött....

Känner mig som världens största person, tjock tjock tjock.... Imorgon blir det ingen mat, går länge i skolan så det blir enkelt att undvika, måste köpa Dulcolax imorgon, mina är slut, igen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0