Long time...

Har inte uppdaterat på väldigt, väldigt länge! Iom att jag påbörjade min behandling på anorexi- och bulimienheten så innebar det "bye bye" till allt som hade med min sjukdom att göra. Den här bloggen använde jag som ett redskap för att orka med och peppa mig själv till att fortsätta mitt sjuka och ohälsosamma beteende!

När jag idag läser mina tidigare inlägg blir jag chockad och kan nästan inte hålla tillbaka tårarna. Var det verkligen jag som skrev?! Hur kunde jag tänka så, vart var jag i det hela?!

Nu inser jag att jag var sjuk, jag hade problem och utan den hjälpen från sjukhuset hade jag aldrig kommit ur det såhär fort. Självklart lever en del av mitt ätstörda-jag kvar i mitt huvud. Men det är bara tankar som jag lärt mig kontrollera!!

Jag är bra som jag är! Jag har en fin kropp som jag inte bara är stolt över, utan jag inser också att såhär ser en frisk och hälsosam människokropp ut!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0