Alive

Kollar på bilder från 9:an, vilka nyckelben och vilka bröstben! Fantastiskt vackert, mina nyckelben var så framhävda och när jag sträckte fram bröstet kunde vartenda ben urskiljas! Jag vill tillbaka dit och vet ni vad?! Det är inte långt kvar nu! Så fort det blir varmare ute är det på med löparskorna igen, det är när jag springer som jag rasar ner i vikt och mina fördömda höfter tycks krympa aningen! Så denna kommande sommaren ska jag vara extremt fit, det är nya tider och det bästa av allt ingen mer tid gymnasiet! Jag kommer vara fri och kravlös, jag kommer vara lycklig och förhoppningsvis frisk!

Längtar till värmen och löpningen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0