00.00

Det går inget vidare idag, spytt upp alla måltider och blivit en del hets... Helt slut!

Däremot är jag oerhört nöjd med mitt arbete som jag skrev klart förut! Skickat in det nu och jo, MVG vare' här!!

Kommit fram till att jag inte ska fixera mig vid vikten utan vid maten istället! Om jag bara kontrollerar mitt intag kommer vikten att minska utan att jag tänker på det, så om säg två veckor måste jag ha tappat en del i vikt om jag fortsätter som jag gör nu, så om två veckor då kan jag väga mig för att min plan hat gett resultat! Måste faktiskt uppnå mitt mål innan sportlovet!

Imorgon är det en ny dag med nya tag!

Xoxo
Collarbone



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0