?

Vad tjänar det till? Vad är det jag ska bli frisk ifrån? Vad är det som är så mycket bättre än det här? Jag har väl aldrig vart lycklig, eller har jag det? Ser inte vad det skulle vara bra för, att överhuvudtaget försöka!?

Har möte nästa vecka, vill inte dit! Dessutom måste man väga sig varje gång man går dit, vilket är förnedrande och man känner sig oerhört äcklig efteråt!

Idag har det blivit en del hets, och jag fick nästan upp allt, bröd är inget jag rekommenderar, ångra det till tusen! Men fick upp det mesta iallafall! Så preppat mig ännu en gång med Dulcolax, imorgon ska vara en hets fri dag, måste försöka äta lite till lunch så jag inte hetsar när jag kommer hem!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0