Starve

Tänkte göra ett litet upplägg för kommande dagars starve...
Jag har tänkt att försöka hålla mig till det så gott det går, eftersom min mamma har rätt god koll på mig så kan det hända att hon tvingar mig äta men då måste jag kompensera det jag får i mig på ett eller annat sätt!

Detta är mitt upplägg under de kommande dagarna, ska försöka med detta från imorgon och under hela helgen!

Starve:
Hela dagen både kaffe, te och vatten! Om hungerns tar form köp en flaska smaksatt bubbelvatten!
Någon form av träning: löpning eller styrkeövningar!
Om mat intas är soppa okej men utöver det så måste allt annat ut från systemet antingen genom kräkningar eller laxerande samt extrem träning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0