Spinning

Jag lyckats trots omständigheterna hålla mitt mål med veckan bra! Jag är helt slut i huvudet och kroppen, men jag har bara ätit ca 2dl soppa idag!! Till middag vet jag att det blir sallad, ska käka ute med familjen och det stället vi ska till är inte soppa ett alternativ, tyvärr! Synd att jag slutat med Dulcolax, men lovat mig själv att försöka! Får bli lite sallad och betydligt mindre mat imorgon, måste träna imorgon också! Skola, träning och ätstörningar är svårt att få ihop ibland... Tro det eller ej!



Kommentarer
Nellie

Du ja skulle vilja ha lite råd om du skulle vara gullig och svara? jo ja äter ingenting men går ändå inte ner i vikt, och det är ganska jobbigt. Ja har inga piller skulle vara tacksam om du kan berätta vad du använder, eftersom du sa i några av dina gamla inlägg att du hade superpiller och snälla fina du hjälp mig.. har frågat så många men får inga svar ! kramar

2012-01-19 @ 17:21:26
URL: http://nelliebs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0