Say My Name

På väg hem från skolan, vart vaken sen halv tre inatt! Kunde inte somna om, mådde skit dåligt och jag känner verkligen av att jag inte i princip ätit något på snart fem dagar! Var tvungen att äta imorse, åt lite havregryn och hallon/blåbärspaj, men den åkte (inte alltför oväntat) upp igen...

Jag är helt fucked, kan inte tänka eller göra något vettigt! Är helt slut! Måste försöka börja äta lite igen...

Dessutom fick jag ångestattack inatt, slog upp ytligare en av mina knogar. Väldigt svullen men det lägger sig. Jobbigt när alla frågar, många frågar om jag vart i slagsmål och på sätt o vis stämmer det rätt bra, jag slåss mot mig själv!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0