Panic

Ensam hemma från skolan, ska som sagt iväg på en sak senare och anser att det är onödigt att åka till skolan emellan. Saken är den att jag är ganska nervös och hetsåt lite frukost, bestämde mig för att behålla hälften, men idag kunde jag inte spy, försökte och försökte! Är helt slut nu och har ett stort blodigt sår i strupen, det hela slutade med att det rann blod ut ur munnen... Får bli en rejäl löptur senare ikväll följt av styrkeövningar och ducolax för att kompensera mitt fatala snedsteg!

Vissa dagar kan jag inte spy, hur går det för er?



Kommentarer
E

Sv: Tack för tipset! Jag brukar bara dricka ett glas :)

2012-01-12 @ 12:41:18
URL: http://coffeandcigarettes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0