Oops

Allt gick bra idag, tills att jag kom hem från skolan! I skolan åt jag 1dl laktosfri filmjölk! När jag kom hem åt jag 1/3 av en laxbiff och sedan rostade rotfrukter med keso och curry! Fick en attack sen och hetsade i mig resten av keson, varma hallon och lite havregryn!

Ett stort snedsteg, spydde upp allt efteråt... Framsteget är att jag åt iallafall nyttiga saker och stoppade inte i mig massa socker och fett... Så totalt sett har jag bara ätit 1dl filmjölk och det är inte mer än 50kcal och så fick jag säkert inte upp all mat så säg kanske 100kcal! Totalt idag 150kcal och så ska jag gå en promenad sen när jag är klar med plugget! Hamnar nog på 50 idag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0