Nightmare

Sov otroligt dåligt inatt. Innan jag skulle lägga
mig fick jag ta en lång och varm dusch, frös mer
eller mindre ihjäl! När jag väl somnade hade jag
fruktansvärda drömmar om att jag svalt ihjäl, vaknade
och kunde inte somna om, låg vaken i två timmar.
Sen drömde jag att folk tvingade i mig mat, hade ångest
imorse när jag vaknade.

Men jag har fortfarande inte ätit något idag… Amazing!
Har inte ätit ett riktigt mål mat, som jag inte gjort mig av med,
på snart sex dagar! Det är rätt bra och nu de senaste 48h har
jag inte ätit överhuvudtaget…

 



Kommentarer
E

Ucsh, jag brukar drömma att jag äter enorma mängder mat och vaknar med ångest ..

2012-01-08 @ 15:38:54
URL: http://coffeandcigarettes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0