Mirror mirror on the wall...

Inget granskande i spegeln idag inte! Är fortfarande mätt från igår och ska inte äta ngt idag, shopping med mamma imorgon och då vill man att kläderna ska sitta snyggt! Sovit som en gudinna och känner att jag är tillbaka på banan igen! Skönt att köra starve under veckan och kunna unna sig på fredagen för att sedan köra starve ännu en vecka!

Jag hatar att jag inte kan se själv att jag blir smalare, det är mina kläder som berättar det, för visso, vissa dagar känner jag mig så fet och äcklig, då sitter ingenting snyggt på mig!! Har ni samma problem??

Eller så är jag tjock men alla försöker övertyga mig om att jag är smal, men det betyder att mina kläder ljuger också?!

FRUSTRERAD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0