Help

Som ni ser så är jag rätt ny gällande bloggar osv.
Ska försöka få hjälp med några detaljer, om det är
någon av er som har lust att hjälpa mig är jag väldigt tacksam.
I denna blogg kommer jag förbli anonym, därför kan jag
inte heller ta hjälp av mina tekniska vänner för hjälp.

I vilket fall, jag har startat denna blogg för att lätta mitt
inre, kunna dela med mig av mina tankar och känslor.
Jag har läser en hel del bloggar skrivna av tjejer som lider
av olika typer av ätstörningar, det är skönt att veta att man
inte är ensam och kan få inspiration från andra. Jag har bestämt
mig för att göra samma sak, dela med mig av min sjukdom!




Kommentarer
E

Jag följer också massa andra äsbloggar och som du säger känns det mycket bättre att veta att man inte är ensam. Kommer lätt följa din blogg!

2012-01-06 @ 14:58:44
URL: http://coffeandcigarettes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0