Head

Mitt huvud snurrar, kan inte tänka, mår illa, allt dåligt!

Somnade gråtandes igår, sovit dåligt hela natten, konstiga drömmar och vaknat till och från. Måste sätta mig med skolarbete nu som jag var för trött/ledsen att göra igår!

Får ni också stunder då ni kan börja gråta från ingenstans? Jag får det jätte ofta, det räcker med att fel låt från Spotify går igång och jag gråter floder. Eller bara att tankarna spelar ett spratt...

Det positiva är att detta är mina följer från min starve, vilket innebär att jag tappar fett och kilon! Men däremot blir min hjärna och välmående fucked, smällar man får ta. Vill man vara fin får man lida pin....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0