Goal.

Jag har självklart ett mål som alla andra, en vikt som jag tror kommer göra mig lycklig när jag väl kommer dit! Jag har som mål att nu fram till mars att nå 50kg och till i början av juni att nå 48kg!

Jag hoppas att jag går ner ännu mer än så och på kortare tid! Jag lyckades gå ber ungefär 7kg under två månader i höstas. Men då tränade jag som en dåre, nu får jag inte träna så intensivt. Så med en strikt kost och vardaglig motion kommer jag förhoppningsvis nå mitt mål.

Jag kommer klara det, att ha kontroll över maten är detsamma som att kontrollera sig själv! Självdisciplin är A och O i frågan som sådan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0