Frustrated

Nu har jag precis vart ute och sprungit och
gjort massa styrkeövningar! Någon som föll för
mitt lilla tips ang 8 minues abs? Jag försöker göra
den varje dag och hoppas på ett trevligt resultat!!

Funderar på att börja i pilates två gånger i veckan, höll
på med det för ca: tre år sedan och man fick en riktigt snygg
och PLATT mage, tighta lår och rumpa! Det är lite långtråkigt
men rätt skönt efteråt. Tror det är bra för min stress och ångest.
Ska dessutom återuppta mitt löpande, haft en paus, har
inte fått träna för mina föräldrar, men nu tror dem att jag har börjat
äta mer ”normalt” igen, dem skulle bara veta!

Funderar på att äta något gott, har laddat min kropp med en rejäl
överdos av Dulcolax, så varför inte passa på, tänkte börja med en mini
svält de kommande dagarna. Någon som är med mig från och med imorgon

kör vi?!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0