Free

Jag tog tag i mig själv och gjorde det! Jag avslutade en affär jag och en kille haft ett tag nu. Känns så skönt, det har bara tagit massa tid och energi. Jag märker nu i efterhand att jag inte hade några riktiga känslor för honom, jag gillar honom men inte på de sättet! Det sa jag självklart inte till honom, jag avslutade det snyggt och nu mår jag oerhört bra! Jag tror det var tanken som lockade mig, det var saken i sig so
jag gillade, att ha någon där och bli bekräftad att jag faktiskt räcker som jag är! För att kunna älska någon annan måste man älska sig själv, jag är inte riktigt där än! Måste jobba på relationen till mig själv först...

Känner mig lättad och nu kan jag ägna mig åt mig själv och skolan helt och hållet! Det är där jag behöver lägga den lilla energi jag faktiskt har! Dessutom måste jag ägna mer tid åt mina vänner!!

Åh det är en sån bra dag idag! Klarade dessutom en annan jobbig grej jag var tvungen att göra idag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0