F

Känner mig extremt uppsvullen idag, sista natten med Dulcolax dessutom, tar man det för ofta blir effekten sämre och man svullnar upp, det gör jag iaf!

Börjat dagen med svart kaffe, mitt mål idag är att inte äta någon lunch... Det är målet för idag, tänkte skriva ett mål om dagen och sen se om jag lyckats hålla det, ger mer motivation!

Idag är en katastrofal dag, det känns som att hela jag är svullen, jag tycks inte se mitt skelett lika tydligt under huden som jag gjorde igår, mina kläder sitter fel och jag känner mitt fett när jag går och står still! Jag vill bara bli kvitt den här svullnaden, vad händer med mig... Hjälp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0