Blueberries

Lite tips om kost!

Tidigt i höstas la jag om min kost helt och hållet.
Jag äter inte kött, mejeriprodukter eller kolhydrater

Som ex pasta, potatis, brös etc. Ris däremot äter jag ibland!
Jag äter däremot kyckling och fisk. Jag har bytt ut
alla mejeriprodukter till soya- och havrebaserade
produkter istället. Det är inte lika mycket fett och
socker och betydligt mindre kalorihalt! Väldigt nyttigt
och näringsrikt!

Man kan göra väldigt goda och kalorisnåla smoothies.
tillexempel 2dl havreyoghurt och 1dl blåbär! Hamnar
knappt över 100kcal! Om man vill att det ska mätta
lite mer, kan man blanda i lite havregryn.
Nyttigt, näringsrikt och gott!!

Oatly heter varumärket som jag tycker har de bästa
havreprodukterna! Soyaprodukter finns det många
varianter på men jag föredrar havre, lite nyttigare och
dessutom bättre för miljön.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0