Bad Girl

Jag får panik, min vikt pendlar upp och ner som jag
vet inte vad! Det är helt sjukt, saken gör det inte bättre
av att jag har min period denna veckan! Så fort den är
över kan jag återgå till mitt ”normala” beteende. Jag
hatar när jag har min vecka för min kropp sväller gärna
lite extra så man blir lite gossig… men så fort den är över
jo tack, hörde jag FASTA?!

För övrigt gillar jag inte ordet fasta, det låter så billigt
och gammalmodigt. Jag måste komma på ett bättre och
trendigare ord för självsvält, för det är det ju egentligen,

fasta innebär ofta att man äter lite. Jag får fundera på den…





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0