Alcohol

Läst en del på olika bloggar och det är många
som undrar vad för typ av alkohol man kan dricka!
Jag är själv väldigt nojig när jag är ute och undviker
kaloribomber i den mån det går! Så här är några bra tips
på vad man kan dricka när man är ute!!

 

Nummer 1, rött vin! Jag gillar verkligen rött vin och det är
det bästa du kan dricka om du väl ska dricka!



Nummer 2, ”Skinny Bitch” en drink bestående av vodka,
soda och lime. Kalorisnålt och syrligt! En trevlig drink.



Nummer 3, Tranbärsvodka, en drink med tranbärsjuice,
soda och vodka! Kalorisnålt och tranbär är dessutom nyttigt
och vätskedrivande!



 

Personligen rekommenderar jag att man ska undvika vodka i dess
olika former, man blir så otroligt full när man inte äter och sen går ut
och dricker sprit. Det bidrar till mer ångest dagen efter!! Så vin kan jag
rekommendera man orkar inte dricka så mycket och det är dessutom dyrare
vilket gör att man avstår efter några glas eller efter en flaska!



Kommentarer
E

Tack! :)

Hm, jag dricker mest öl och vodka om jag ska dricka .. Öl vet jag är mycket kcal i så jag får skippa den i framtiden :) Illa att det är så gott bara! Rödvin är inte direkt favoriten ;)

2012-01-10 @ 18:14:33
URL: http://coffeandcigarettes.blogg.se/
Anonym

Undarbart! Rödvin är nr ett för mig, men nu kan jag njuta av en god drink då och då också:)

2012-01-10 @ 22:15:10
URL: http://desistere.blogg.se/
Anonym

Rödvin är ju en av de största kaloribomberna! ett glas innehåller 200 kacl!

jag brukar dricka vodka och redbull light :)

Bra blogg!

2012-01-10 @ 22:34:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Collarbones

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

RSS 2.0